Cześć!
Wykonuję od jakiegoś czasu krótkie loty treningowe IFR na B738 (oczywiście na Flight Simulator X) np. tak jak dzisiaj na trasie Gdańsk (Lecha Wałęsy) - Warszawa (Okęcie).
Wszystko przebiega normalnie, APP wektoruje mnie na prostą, wpisuje częstotliwości ILS (co dla pasa 33 jest 110,30MHz i CRS 328) i wchodzę w obszar przechwytywania wiązki (zwykle na wysokości 2500ft). Samolot stabilizuje, wyłączam utrzymywanie wysokości, przechodzę na utrzymywanie podejścia i samolot schodzi do pasa jednocześnie redukując prędkość (na podejściu do 190knt a przyziemienie na 160knt). I tu zaczyna się problem - około połowy ścieżki podejścia dziób opada, samolot zaczyna gwałtownie tracić wysokość, schodzi poniżej glide slope, włącza się TAWS i muszę szybko ratować maszynę co wiąże się z przejściem na sterowanie ręczne. Co dziwne nie uruchamia się ostrzeżenie o przeciągnięciu. Udaje mi się co prawda posadzić łagodnie maszynę ale chciałbym wykonać pełne, ładne podejście ILS aż do samej wysokości wyłączenie Autopilota. W czym jest problem? Co robię nie tak?
Pozdrawiam